De laatste dagen in Paihia - Reisverslag uit Putaruru, Nieuw Zeeland van Claudia Tapken-Dermois - WaarBenJij.nu De laatste dagen in Paihia - Reisverslag uit Putaruru, Nieuw Zeeland van Claudia Tapken-Dermois - WaarBenJij.nu

De laatste dagen in Paihia

Door: Claudia Tapken-Dermois

Blijf op de hoogte en volg Claudia

18 December 2016 | Nieuw Zeeland, Putaruru

Zaterdag 17 december 2016
Eerder deze week hebben wij in Kerikeri zien staan dat er vandaag in Kerikeri een markt zou zijn. Daar wilden wij natuurlijk allemaal even over lopen. En laat het nou toeval zijn dat er tegenover de Makana chocolate factory zit. Verder hebben we vandaag geluncht, geshopt en gerelaxt in Paihia. 's Avonds hebben Michaël en ik (Claudia) de Opuha Bush walk (Paihia school road track) gelopen. Op de weg terug zagen we een geheimzinnig padje, dat konden we natuurlijk niet laten om deze even te lopen. Deze ongeveer halverwege gelopen om maar weer terug naar de officiële weg te gaan. Want het werd al aardig donker. Onderweg hebben we nog wat Glow-Worms gezien en kiwi's gehoord maar helaas niet gezien.

Zondag 18 december 2016
Vandaag is de dag dat we weer terug gaan naar het huis van Erik.
We hebben alles ingepakt, schoongemaakt en rond half 10 zaten we in de auto om te vertrekken.
Bij Whangarei hebben we een stop gemaakt, kopje koffie gedronken in town basim en daar ook de fudge farm bezocht.
Doorgereden naar Orewa en geluncht bij The Coffee Club. En vanuit hier zijn we doorgereden naar Putaruru en zat de reis er op.

Morgen blijven we bij Erik thuis, even een rust dagje. Dinsdag halen we onze auto op in Hamilton en vervolgen we onze reis naar de Coromandel.

Lieve groetjes,
Erik, Anne, Michaël, Robert en Claudia

• 19 December 2016 - 07:54

Trienke:

Wat heerlijk om al jullie verhalen te lezen! Zo te zien zijn en te lezen zijn jullie maximaal aan het genieten! Veel plezier nog as week! Dikke kus!