Bijna zover - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Claudia Tapken-Dermois - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Claudia Tapken-Dermois - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Robert Tapken en Claudia Tapken-Dermois

Blijf op de hoogte en volg Claudia

07 December 2016 | Nederland, Oosterwolde

Hoi iedereen,

Het is dan zo ver, de reis kan bijna beginnen.
De laatste lootjes zijn aangebroken.
De koffers staan klaar.
Tickets en paspoorten in de tas.

Nou ja, paspoorten…. We hadden nog een klein beetje stress om het paspoort van Robert.
Michaël kon Robert niet online inboeken om een plaatsje te reserveren in het vliegtuig.
Wat bleek zijn paspoort is 1 dag te vroeg verlopen. Hij moet namelijk voor Singapore een half jaar na data van aankomst nog geldig zijn. Helaas is dit niet het geval #stress.

Wat nu…???

Tja, een nieuw paspoort bij de gemeente aanvragen kon niet meer #nogmeerstress.
Ons gemeentehuis vind het leuk om op maandag middag gesloten te zijn. Gelukkig konden we er nog wel naar toe bellen #geenjuisteinformatie.
Gelukkig waren we op dat moment bij Robert zijn ouders. Want Roelie is wel weer zo eigenwijs om naar het gemeentehuis in Emmen te bellen, want Robert is natuurlijk geboren in de gemeente Emmen #logicavandebovensteplank #beginvandejuisteinformatie.
Robert kreeg de opdracht om met de Marechaussee op Schiphol te bellen #dejuisteinformatie #stressweg.
Nu de opdracht om op tijd op Schiphol te zijn met pasfoto en paspoort om een noodpaspoort voor Singapore aan te vragen #uitdagingvoltooid #gaanwevanuit.

Nu de laatste puntjes op de i.
De wekker gaat 7 december om 4.00 uur, want rond 5.00 uur worden we opgehaald door taxi Tapken #laagvlieger;-)

Wij zullen dan om 10.25 uur de lucht in gaan richting Singapore #hopenopgeenvertraging.
Waar we dan ongeveer 16 uur zullen verblijven. En de stad Singapore zullen bezichtigen #hopelijkmagrobertvanhetvliegveld.

’s Avonds vliegen we door naar Sydney. Waar we ongeveer 2 uurtjes verblijven #ietskorter.
Waarna we door vliegen naar Auckland, waar Erik en Anne Katrin ons op wachten #isnogmaardevraag.

Tot in New Zealand!

Lieve groet,

Robert en Claudia

• 07 December 2016 - 22:13

Marion Reinders:

Heel veel plezier en lekker genieten......