Weer veilig thuis in Nederland - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Claudia Tapken-Dermois - WaarBenJij.nu Weer veilig thuis in Nederland - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Claudia Tapken-Dermois - WaarBenJij.nu

Weer veilig thuis in Nederland

Door: Claudia Tapken-Dermois

Blijf op de hoogte en volg Claudia

27 Januari 2017 | Nederland, Oosterwolde

27 Januari 2017
26 januari zijn we om 4.55 uur vertrokken met de bus naar de airport. Alles weer ingecheckt nog even ontbijten voordat we in ons vliegtuig stappen naar Sydney. We vlogen met Virgin Australie. Robert werd van te voren nog even checkt met zijn sport tas. Maar Robert had niks te verbergen. In de tas zat het cadeau voor Michala wat we hadden gekocht. In het vliegtuig kregen we dan ook een heerlijk ontbijtje. Na een paar uur vliegen, landen we in Sydney.
Hier hadden we iets van 2 uur de tijd voor we weer in het vliegtuig konden stappen naar Singapore.
In het vliegtuig naar Singapore hadden we aardig wat de ruimte en hoefden we niet op onze vast plekken te zitten. dit was wel heel erg fijn hadden we even wat de ruimte.
Eenmaal aangekomen om Singapore moesten we hier nog ruim 5 uur door brengen voor we weer in het vliegtuig konden stappen naar Nederland.
Dan die uurtjes maar rond hangen op het vliegveld. 23.55 uur was het dan zover en konden we in het vliegtuig naar Nederland.
Ook met deze vlucht werden we voorzien van eten en drinken, na een beroerde nacht, weinig kunnen slapen. Landen we dan eindelijk om 6.30 in Amsterdam.
Wachten op onze bagage laten we Taxi Tapken weten dat we veilig zijn geland.
Door de aankomst hal naar buiten en daar stonden Roelie en Christiaan op ons te wachten. Ze waren niet de enige mijn lieve vriendinnetjes Bianca en Marieke waren er ook om ons een warm welkom te geven.
Helaas moesten wij weer snel door en konden we niet even op het vliegveld een bakje koffie/thee doe. Christiaan moest namelijk weer naar zijn werk en Gerard was bij hun thuis. (heeft last van zijn rug en was even daar om te rusten).
om kwart voor 8 zaten we dan ook al in de auto richting Almere en moest ik weer afscheid nemen van mijn vriendinnetjes.
Bij Christiaan en Monique in Almere nog even ontbeten en weer door naar huis.
voor de middag waren we dan ook weer thuis. Gerard heeft Michaël thuis afgezet. We hebben koffers direct uitgepakt en ik ben meteen gaan wassen. Met Roelie heb ik nog boodschappen gedaan, want ja we hadden natuurlijk niks in huis.
En nu was het volhouden om wakker te blijven, kreeg al vrij snel een dip maar toch nog volgehouden tot half 10 toen zijn we lekker in bed gekropen.
We hebben een super fantastische reis gehad, waar we met veel plezier op terug kijken.

Lieve groetjes.