Terug in Nederland - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Claudia Tapken-Dermois - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Claudia Tapken-Dermois - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Claudia Dermois

Blijf op de hoogte en volg Claudia

03 Februari 2010 | Nederland, Oosterwolde

Hallo Allemaal,

Na 48 uur te hebben gereisd zijn we weer in Nederland aangekomen.
De vlucht van Singapore naar Nederland is rustig verlopen.
Ik heb in het vliegtuig dan ook een hele poos geslapen. 13 uur is dan best lang en is het fijn dat je even kunt slapen, voor zo ver dat lukt.
Om half 7 's ochtends zijn we op Schiphol geland.
Meteen uit het vliegtuig gekomen moesten we onze paspoorten laten zien en voor we in de bagage ruimte kwamen moesten we onze paspoorten nog een keer laten zien. Alles was natuurlijk goed. ;)
We hebben ongeveer 15 minuten op onze bagage moeten wachten en daarna konden we opzoek gaan naar onze taxi die ons weer naar huis zou brengen.
Na eindelijk de taxi te hebben gevonden moesten we nog anderhalf uur rijden voordat we eindelijk een vers kopje koffie/thee konden drinken.
Om half 10 waren we dan ook eindelijk thuis en konden we bijkomen van een lange reis.
Binnen gekomen waren Robert en Marieke er ook. Zo lief dat ze er waren.
Gezellig met z'n allen even koffie/thee gedronken en onze avonturen verteld.
Tijdens de koffie de souvenirs uitgedeeld en mijn mama maar even met wat wasgoed verblijdt. ;)
Na het middag eten kreeg ik een enorme dip en kon ik wel slapen, maar dat was niet verstandig om te doen. Tja ik wil natuurlijk geen jetlag. Lekker druk bezig geweest met koffer verder uitpakken en alles verder opruimen.
Alle foto's even laten zien die ik heb gemaakt. En zo was de dag al snel voorbij en kon ik eindelijk slapen.:D

Iedereen heel erg bedankt voor alle leuke en lieve reacties! :)

Liefs,
Claudia

P.S. Wat is het hier toch koud brrrr..

• 04 Februari 2010 - 19:38

Robert:

Jaaa je bent er eindelijk weer.
    ik heb je alweer lekker geknuffeld.

dikke kus

• 05 Februari 2010 - 08:02

Eefje:

Hey Wereldreiziger,

Welkom terug in ons koude kikkerlandje!!!

Fijn om te weten dat je goed aangekomen bent en dat de terug reis goed is verlopen.

Zal wel even wennen zijn dat alles hier zo vlak is en je niet zo lang hoeft te rijden voor je ergens bent.

Geniet nog even lekker van je vrije dagen, en ik zie je snel weer.

Liefs Eefje