Nog 5 dagen.. - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Claudia Tapken-Dermois - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen.. - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Claudia Tapken-Dermois - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen..

Door: Claudia Dermois

Blijf op de hoogte en volg Claudia

31 December 2009 | Nederland, Oosterwolde

Hey hallo mensen!

Nog 5 dagen en dan ga ik samen met mijn broer (Michaël) en Riekus en Tinie (oud buren) 4 weken naar New Zealand om daar onze broer (Erik) te bezoeken.
Hij woont daar intussen al 2 jaar.

We gaan daar niet alleen onze broer bezoeken maar we gaan natuurlijk ook New Zealand verkennen. Want ja we willen natuurlijk wel wat van het land zien als je daar bent..
Maar er gaan natuurlijk veel dingen aan vooraf er moet van alles geregeld worden wat niet altijd even makkelijk is, je wilt natuurlijk zoveel mogelijk zien. Alleen dan zijn 4 weken wel te kort... Ik zal al wat gaan vertellen wat we daar onder andere gaan doen.

6 Januari komen we rond 23:40 uur aan op het vliegveld van Auckland. Erik haalt ons op van het vliegveld. We rijden dan terug naar zijn huis, waar we 2 3 dagen verblijven.
8 Januari gaan we onze auto halen die wij de periode huren. We rijden dan in een Ford territory. We vertrekken dan als 1e naar het Zuider eiland. Erik is namelijk 20 Januari pas vrij en zo kunnen we eerst het Zuider eiland verkennen.
Samen met Erik gaan we dan verder het Noorder eiland verkennen, we gaan Cape Reinga dat is het noorderlijkste puntje van het Noorder eiland.
Wat we nog meer gaan doen lezen jullie wel in mijn reisverslagen..

Eerst moeten onze koffers maar eens gepakt worden.. En ja wat moeten we daar dan wel allemaal in doen.. Het is daar hoog zomer, maar het kan daar s‘avonds enorm afkoelen. Hmm.. Dat wordt dan van alles wat meenemen.. Hopelijk past alles in de koffer, want ja er gaan ook aardig wat dingen voor mijn broer mee. We zullen het allemaal wel zien.
Nog 5 dagen te gaan en dan stappen we in het vliegtuig naar de andere kant van de wereld en gaan we de warmte te gemoed.

Liefs,
Claudia.

• 31 December 2009 - 15:15

Esther:

hey clau,

ik hoop dat je een prachtige reis hebt en veel van het land kunt gaan zien. maar het mooiste moment is natuurlijk je broer weer zien!!! ik ga je zeker volgen viadezesite. voor nu een goede jaarwisseling en alvast een goede reis.

liefs esther.

• 31 December 2009 - 15:21

Joseeeee:

Daaag daaag!

Een hele goed reis en heel veel verkenningsplezier. Doe de groetjes aan Erik! Ik zal je site af en toe wel even in de gaten houden, moet je natuurlijk wel de tijd daaro hebben om hem bij te houden..

Allereerst nog een goede jaarwisseling, haha!

Liefs Jose

• 31 December 2009 - 20:59

Marjoke:

Hoi hoi..nou nog een paar daagjes en dan in het vliegtuig hup naar je broer..wij gaan je volgen hoor! En je missen natuurlijk...maar goed jij moet genieten!! Maar dat komt vast goed!
    Een goed 2010 voor jou toegewenst maar dat komt vast goed met zo'n vooruitzicht! lieve groetjes, Marjoke

• 03 Januari 2010 - 20:26

Kiwi Man:

ja hallo

ik hoop dat jullie een mooie reis hebben probeer een plekje bij het raam te krijgen is wel zo mooi

wat het weer betreft
    in Noorder eiland is het lekker warm 24/16gr maar als jullie naar het zuidereiland gaan daar kan je genieten van het mooie hollandse weer lekker wisselvallig gister was het 28gr vandaag maar 17gr

Greetz

• 03 Januari 2010 - 20:50

Marco:

Eey Claudia,

Bij deze willen we je heel veel plezier wensen daar in New Zealand. Leuk dat we zo een beetje op de hoogte kunnen blijven hoe je het daar vergaat.
    De groeten daar en ook een goede reis gewenst!

Liefs Marco & Helma

• 03 Januari 2010 - 22:45

Eefje:

Hallo Claudia,

Aller eerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

Leuk dat je een waarbenjij.nu hebt aangemaakt. Kan ik lezen wat je allemaal meemaakt!

Wat misschien een leuk idee is, om van deze site een boek te laten maken. Heb je la je reisverslagen, foto's en reacties bij elkaar.

Lieve Claudia,
    Ik wens je een goede reis, succes met het inpakken van je koffer en geniet van alle ervaringen en doe voorzichtig!!

Lieve groetjes,
    Eefje

• 04 Januari 2010 - 07:29

Fam Kort:

Hoi claudia en michael,

wij wensen jullie veel plezier, en gaan jullie volgen op deze site.

liefs uit coevorden

• 04 Januari 2010 - 20:33

Wim:

Kia ora !!!

• 05 Januari 2010 - 09:10

Monique:

Hey meis,
    Heel veel plezier! Geniet ervan, want voor je het weet zit je weer bij ons op de bank :-) Hoop dat je een fijne vlucht hebt gehad!
    Monique

• 06 Januari 2010 - 11:40

Robert:

Hey schatje,

Je bent nu alweer in NZ. Ik hoop de je een leuke vakantie hebt. En snel weer bij mij bent :P

dikke kus

• 06 Januari 2010 - 13:16

Ma:

jullie zijn geland en ondertussen al onderweg naar Erik's huis.
    Een hele fijne vakantie.

• 07 Januari 2010 - 10:58

Fam.Huizinga:

Hallo allemaal,
    Wat ontzettend leuk dat we mee kunnen volgen op jullie reis door Nieuw Zeeland.Wij wensen jullie veel plezier toe.Liefs van Dennis,Richard,Bouke en Trijntje

• 07 Januari 2010 - 19:25

Albert & Brigitta :

Hallo daar Down Under. Het is voor jullie al weer ochtend (11 uur later toch?)en wat wij begrepen begint de trip door Nieuw-Zeeland vandaag. Heel veel plezier en geniet ervan.